Followers

Labels

Friday, April 15, 2011

Assignment dah..Exam lagi..

Wah... leganya hati apabila selesai menyiapkan dan menghantar semua 'assignment' yang berlambak-lambak. Rasa lega sangat. But.. assignment selesai x bermakna dah selesai perjuangan. exam masih setia menanti. Erm.. lepas siapkan semua assignment ni, ada pula kerja lain yang menanti. 

Malam sayembara puisi kitaorang yang anjurkan. jadi AJK Dokumentasi lagi. ni yang best ni. saya memang suka dengan tugas ni. tapi.. yang x bestnya apabila rakan setugas tidak membantu. apa-apa pun, saya sangat 'salute' dengan classmates saya yang membantu menyiapkan dokumentasi Bahasa Melayu Kontekstual tu. walaupun masing2 penat selepas melalui ujian amali Pendidikan Jasmani, semua masih sempat mengerahkan tenaga untuk menghasilkan dokumentasi tu. fuhh! caya la.. korang memang baik beb!. 

Dokumentasi tu memang tugas saya. tapi itu x bermakna semua tu saya lakukan seorang.mati aku beb! hehe, semua orang haruslah bekerjasama sebab markah tu bukan untuk saya seorang kan3? whatever... trimas buat semua yang membantu. walaupun ada yang still x membantu langsung.but it's okay. yang penting kerja tu dah siap. :) my next plan is.....
  STUDY FOR THE UPCOMING EXAM. wish luck for me n my friends. :) 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...