Followers

Labels

Saturday, June 30, 2012

Let It Go


Kalau saya sedih dan sakit hati, saya akan:


  • Menangis sorang-sorang (tapi kalau ada orang tengok saya, saya akan berhenti menangis secara tiba-tiba)
  • Mesej/call orang secara tiba-tiba tanpa tujuan (tidak kisah la siapa pun, yang penting dia orang yg saya kenal)
  • Layan drama/movie sampai pagi (sanggup tidak tidur semata-mata untuk melupakan kesedihan)
  • Dengar lagu (bukan lagu yang jiwang2 ok!) sambil goyang-goyang kepala gituu..aha (kalau ada roomate saya, saya guna headphone(full volume!), kalau sorang-sorang, saya guna speaker(full volume juga!). :D)
  • Pegi main lepas tu ketawa kuat-kuat walaupun xda perkara yang melucukan (hahahahahahahahahahahahaha)
  • Keluar sorang-sorang... x kisah la pegi mana pun.. (Lokasi utama: Tempat yang ada ramai orang, so xdala takut sangat kan.. ^^)
  • Minum air banyak-banyak
  • Mandi sambil keluarkan air mata sampai puas (kadang-kadang badan dah menggigil kesejukan pun x puas mandi lagi)
  • Tidur awal daripada biasa (Sebab x mau fikir kesedihan n sakit hati tu)
  • Paling best dan paling kerap dilakukan: Baring sambil menangis tanpa suara sampailah terlena (Bangun pagi, mata pun bengkak.. :D )
So, inilah perkara yang saya buat ketika kesedihan dan kesakitan sedang melanda.  U all pula macam mana? ^____^

P/s: Sedih dan sakit hati merupakan perkara yang memang akan dihadapi oleh semua orang. Kalau rasa nak menangis, x baik tahan2.. Let it go and everything gonna be okay. You'll feel better if you let it go. Trust me! ^___^



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...