Followers

Labels

Thursday, June 16, 2011

Welcome Junior

Well..best bha dapat junior..lagi lah best kalau dapat junior dari negeri sendiri.
At least ada ramai kawan yang saling memahami antara satu sama lain.
Bukan apa..tapi memang best kalau dapat bergaul dengan orang sendiri di tempat orang lain..
<bukan mok cakap orang-orang di tempat tu x baik arr..>
Excited mau jadi senior..macam mana rasa tu arr kalau jadi senior di IPG?
Kalau jadi senior di sekolah dulu.. best juga.. apa yang best arr?
ntah la.. dihormati kot.. sebab time di sekolah dulu, saya pegang jawatan penting juga kan..haha
Kalau jadi senior di IPG..masih dihormati kah? Harap-harap la ya..
Coz saya hormat dengan semua senior saya even diorang x pandang pun saya..ehe :D
Tapi senior2 saya semua baik2..yg x baik tu maybe perasaan saya saja bah. ehe ;D
Well... kepada semua junior2 saya di IPG Kampus Bahasa Melayu nanti.. jangan risau.. saya xkan buli kamu orang. So..tegur2 lah saya.. atau senyum pun jadilah.. tapi..kalau saya x senyum bila terserempak dgn kamu dari jauh... jangan marah..sy ni rabun..so x nampak muka orang kalau x pakai spek mata.. haha.. anyway.. welcome to IPG and I'll love you all. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...