Followers

Labels

Monday, May 2, 2011

Disember

DISEMBER

*   Sangat setia dan pemurah. (yep..this is right..saya setia dgn org yg setia dgn saya..pemurah?ya juga)
*   Bersifat patriotik. (ini pun betul!saya sangat cintakan negara saya!)
*   Sangat aktif dalam permainan dan pergaulan. (yep.really true!)
*   Sikap kurang sabar dan tergesa-gesa. (ni pun betul juga...hihihi..)
*   Bercita-cita tinggi. (cita2 sy tinggi juga la..mao jadi org yg sangat berjaya)
*   Suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi. (ni betul sikit je..i don't care)
*   Seronok bila didampingi. 9ya..i love people around me.and i'm excited with them!)
*   Suka bercampur dengan orang. (saya x suka jadi kera sumbang or racist)
*   Suka dipuji, diberi perhatian dan dibelai. (ya..saya sangat suka akan perhatian drpd org yg saya syg..)
*   Sangat jujur, amanah dan bertolak ansur. (ya..if i said you're ugly, means sy cakap benar.ok? :D)
*   Tidak pandai berpura-pura. (oh no! ni salah! kadang2 saya hipokrit.sometimes, saya cakap saya happy walaupun saya tengah sedih)
*   Cepat marah. 9this is right!.sy susah kawal emosi)
*   Perangai yang mudah berubah-ubah. (yep!sometimes,saya mcm angel..sometimes sy jadi devil)
*   Tidak ego walaupun harga dirinya sangat tinggi. 9x pasti..maybe kot..)
*   Benci pada kongkongan. 9ya!i love freedom.and i hate being caged! tapi..apakan daya..)
*   Suka berlawak. (buat lawak bodoh pun jadi la..pastu gelak sorang2..haha)
*   Pandai buat lawak dan berfikiran logik. (saya x pandai buat lawak.tapi saya mmg fikir logik..)

P/s : saya x ingat saya copy di mana ni..huhuhuhu.. baca saja la..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...